سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین همایش تعزیه‌خوانی همدان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری پنجمین همایش تعزیه‌خوانی در ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: این همایش با اجرای تعزیه‌خوان‌های برجسته کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین همایش تعزیه‌خوانی همدان در دو مکان متفاوت، گفت: این همایش از چهارم تا ششم مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری همایش تعزیه خوانی از ساعت 15:30 در شهرک ولیعصر(عج) و جنب مدرسه 15 خرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: هفتم مهرماه نیز این همایش از ساعت 8:30 صبح در ابتدای شرکت الوند، روبروی آتش نشانی و توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

 وی به برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) اشاره کرد و گفت: این مراسم‌ بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت‌الاسلام افلاکیان و حجت‌الاسلام  اسدبیگی برگزار خواهد شد.

 حسینی با اشاره به مداحی مصطفی حسنی و حاج علی‌اکبر دهچالی در مراسم‌ عزاداری، افزود: به مناسبت دهه اول محرم از ساعت 8:45 دقیقه نیز مراسم عزاداری در آستان امامزاده عبدالله(ع) با مشارکت هیأت تابعین آل محمد(ص) برگزار خواهد شد.

 وی به سخنرانی حاج سیدحسین موسوی از قم و مداحی حاج محسن صلواتی در این مراسم عزاداری اشاره کرد.

انتهای پیام/ ش

همایش تعزیه‌خوانی در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.