سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان;

آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان سمنان

در چهار سال گذشته بیش از 30 روستای بالای 20 خانوار استان سمنان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منصور کشاورزیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان یکی از اقدامات لازم برای توسعه اقتصادی و گردشگری در سمنان را توجه به زیرساخت ها در مناطق روستایی برشمرد و گفت : در چهار سال گذشته با درایت دولت تدبیر و امید بیش از 30 روستای بالای 20 خانوار سمنان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.


وی افزود : یکی از دلایل مهاجرت جمعیت از مناطق روستایی به شهر در سمنان نبود زیرساخت ها و کمبود آب آشامیدنی است که با درایت دولت تدبیر و امید اکنون بخش قابل توجه از این مشکلات برطرف شده است.


کشاورزیان تصریح کرد : با تخصیص اعتبار و شناسایی ظرفیت تولید تا پایان سال 97، پنج روستای بالای 20 خانوار این استان از مدار آبرسانی با تانکر خارج می شود.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان اظهار داشت : اکنون به 17 روستای سمنان با تانکر آبرسانی می شود که براساس برنامه ریزی های انجام شده با تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی، تعدادی دیگری از روستاهای با جمعیت بیش از 20 خانواز از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می شود.


وی ادامه داد : این شرکت آمادگی دارد تا با حفر چاه و انتقال و تامین آب از حوزه های همجوار از سوی شرکت آب منطقه ای برای تمامی روستاهایی که از نعمت آب آشامیدنی برخوردار نیست اقدام کند.


انتهای پیام / ه


آبرسانی به روستاهای استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.