سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین هواپیمای حجاج سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه زاهدان شد

مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: نخستین پرواز حامل کاروان های حجاج تمتع استان دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ،حمیدرضا پارسامسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: این کاروان های بازگشته از عربستان شامل برادران و خواهران اهل سنت است که از تهران به حج تمتع اعزام شده بودند.

وی افزود: پرواز فوق العاده هواپیمایی جمهوری اسلامی(ایران ایر) ورودی حج تمتع سال 96 حامل 275 حاجی سیستانی و بلوچستانی ساعت 23:30 وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

پارسا  گفت: بازگشت حجاج تمتع امسال سیستان و بلوچستان تا بامداد چهارم مهر ادامه دارد.

وی بیان کرد: در مجموع 2 هزار و 413 حاجی سیستان و بلوچستان در قالب 17 کاروان بوسیله 9 فروند هواپیما شامل یک فروند هواپیمای ایرباس قشم ایر از مبدأ فرودگاه جده و هشت فروند هواپیمای ایرباس هواپیمایی ایران ایر از مبدأ مدینه منوره وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شوند.

مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تمام نهادها و سازمان های شرکت کننده در عملیات بازگشت حجاج آمادگی لازم برای ارائه خدمات به این عزیزان را دارند و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی همچنین از استقبال کنندگان خواست برای تسریع در روند خروج حجاج از فرودگاه به علائم و تابلوهای راهنما و هشدارهای پلیس توجه کنند تا عملیات بازگشت حجاج به بهترین شکل انجام شود.

گفتنی است، هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و شماری پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.

انتهای پیام/ع

ورود حجاج از سرزمین وحی به سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.