سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش تيم وادوريو استان در رقابت هاى قهرمانى كشور + تصاویر

تيم منتخب ٦ نفره وادوريو كاراته استان كرمان در بيست و دومين دوره رقابت هاى قهرمانى كشور كه به ميزبانى شهر تهران برگزار شد، با كسب ٢ طلا، ٢ نقره و ٥ برنز خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هادی نخعی، رئيس سبك وادوريو كاراته استان كرمان گفت: در اين رقابت ها كه ٢٣ شهريور جاری در تهران برگزار شد، بيش از ٦٠٠ كاراته كا از سراسر كشور حضور داشتند.

وی افزود: در پايان تيم منتخب ٦ نفره وادوريو كاراته كرمان با كسب ٢ طلا، ٢ نقره و ٥ برنز، کار را به اتمام رساند.

مربى تيم ملى وادوريو كاراته جمهورى اسلامى ايران تصریح کرد: در این رقابت ها، با نظر كميته فنى و رئیس سبك وادوريو كشور، محمدطاها سلطانى از قهرمانان تيم كرمان با پيروزى ٨ بر صفر بر كليه رقبا و بدون از دست دادن حتى يك امتياز، به عنوان تكنيكى ترين كاراته كاى كشور معرفى شد و كاپ بهترين تكنيك و فن را از آن خود كرد.

نخعی به اسامی مدال آوران تيم كرمان اشاره کرد و یادآور شد: بر این اساس، محمدطاها سلطانى، طلاى كوميته و برنز كاتا، حسين عليزاده، طلاى كوميته و نقره كاتا، پرهام زينلى، نقره كوميته، صالح صنعتگر، برنز كوميته، شايان جمهرى، برنز كوميته و فربد زينى، برنز كاتا و برنز كوميته را از آن خود کردند.

بيست و دومين دوره رقابت هاى وادوريو كاراته قهرمانى كشور، یادواره شهید مدافع حرم"محسن حججی" ٢٣ شهريور جاری به ميزبانى شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ب

بيست و دومين دوره رقابت هاى وادوريو كاراته قهرمانى كشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.