سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهانی:سعی می کنیم با حضور کریمی به تجربیاتمان افزوده کنیم

دروازه بان تیم نفت طلاییه گفت:تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از کریمی نکات خوبی را یاد بگیریم تا در آینده شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان میلاد فراهانی پس از پایان دیدار تیم های نفت طلاییه و گسترش فولاد اظهار کرد:علی کریمی نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد.او در گذشته یکی از بازیکنان بزرگی بوده که در تیم های بزرگ اروپایی بازی کرده است.تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از او نکات خوبی را یاد بگیریم تا در آینده شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

او درباره تساوی در این دیدار گفت:در این یک هفته واقعا شرایط تیم ما واقعا بهم ریخته بود و مالکیت باشگاه هم مشخص نبود.اما در این چند روز اخیر با آمدن مالکان جدید وضعیت تیم بهتر شده است و به نظر من در این یک هفته ای که کنار هم توانستیم تمرین کنیم و واقعا علی کریمی هم خیلی به ما کمک کرد تا شرایط بهتری را پیدا کنیم.امیدوارم در بازی بعدی مقابل پیکان بتوانیم با یک نتیجه خوب شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

فراهانی درباره کلین گل نخوردن تیم نفت در این دیدار گفت:در این یک هفته واقعا شرایط تیم مشخص نبود و ما خیلی سختی های زیادی را متحمل شدیم تا بتوانیم به این آرامش برسیم.در این جا باید از مسئولان جدید باشگاه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که توانستند آرامش را به تیم بازگردانند.با وجودی که در این یک هفته زمان کمی پیش رویمان بود اما توانستیم به آن نظم دفاعی که مدنظرمان بود برسیم و یک نتیجه خوبی بگیریم و ایشالا در بازی مقابل پیکان هم جبران کنیم.

دروازه بان تیم نفت در پاسخ به این سوال که آیا شما پولی را امروز دریافت کرده اید یا خیر،گفت:بله مسئولان باشگاه با وجودی که من این پول را دریافت نکردم اما حدود 10 درصد مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید:

نفت طلائیه ۰ - گسترش فولاد ۰ / کریمی در اولین تجربه یک امتیازی شد + حاشیه‌ها

حضور کارگردان معروف در ورزشگاه تختی/ فحاشی پرسپولیسی ها به استقلال

گاف بزرگ در لیست باشگاه نفت طلائیه + عکس

انتهای پیام/

اظهارات فراهانی درباره وضعیت نفت طلاییه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.