سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ضرورت بهره گیری از آموزه های اسلامی در تربیت زندانیان

در نشست مشترک روسای ادارت سازمان تبلغات اسلامی، زندانها و شورای هیئت های مذهبی استان کرمان بر همکاری فیمابین تاکید شد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان    ، همزمان با آخرین روزهای ماه ذی الحجه و نزدیک شدن به ماه محرم ، نشست مشترک روسای ادارت سازمان تبلیغات اسلامی، زندانها و شورای هیئت های مذهبی کرمان برگزارشد.

درابتدای این دیدار ، رمضان امیری مدیر کل زندانهای استان کرمان با تاکید برضرورت تربیت زندانیان و بهره گیری ازآموزه های اخلاقی و اسلامی وضرورت استفاده ازظرفیت های اخلاقی ودستورات دین مبین اسلام ، بر همکاری فیمابین اداره تبلیغات اسلامی وهئیت های مذهبی با زندانها تاکید کرد.

وی به اهمیت تبیین و تشریح مباحث اخلاقی و تاثیر آن در تربیت افراد اشاره کرد و گفت : برنامه های قرآنی وتبلیغی مخصوصا در ایام خاص ، کمک شایانی به تربیت وتغییر بینش مجرمانه زندانیان می کند.

وی افزود: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در زندانها در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلیمن مقبلی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانها نیز به برگزاری مراسم ده روز اول ماه محرم سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال هم با توجه به تجربه ای که از سال گذشته داریم مراسم با شور و حال بهتری خواهیم داشت .

در همین راستا روسای سازمان تبلغات اسلامی و روسای شوراها و روسای زندانها به نظرات و پیشنهاداتی در رابطه به بهتر برگزار شدن برنامه های ماه محرم پرداختند.

در این نشست روسای سازمان تبلغات اسلامی ، امیری مدیر کل زندانها ، مقبلی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی ، کامیابی رئیس شورای هئیت های مذهبی استان و جمعی از روسای زندانها و هئیت های مذهبی حضورداشتند.

انتهای پیام/ح

زندانیان با محرم عجین می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.