سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب در آمل

کتاب شهدای لاریجان در شهرستان آمل رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اعلام کرد علی حیدرزاده معاون فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه جهاد ارزش و سهم بالایی در پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران، در جنگ تحمیلی داشت، گفت: با گذشت چندین سال از پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق، رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان اسلام را نباید فراموش کنیم.


وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد جنگ نرم سعی در نفوذ داخل خانواده‌های ما و انحراف افکار جوانان کشور دارد، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری یادواره‌های شهدا به ترویج رشادت‌های شهدا و ایثارگران شهرستان بپردازند.


حیدرزاده با بیان اینکه دستگاه‌هایی که کارمند شهید دارند به جمع‌آوری زندگی‌نامه‌شان پرداخته و به شکل کتابچه در آورند، عنوان کرد: زندگی‌نامه هر یک از این شهدا کتابی است که با انتشار زندگی‌شان درس بزرگی برای نسل‌های جدید می‌شود.


معاون فرمانداری ویژه آمل افزود: تاکنون اگر جهت شناساندن این شهدا کوتاهی صورت گرفته از سوی مسئولان امر بوده است بنابراین هر یک از مسئولان این شهرستان موظف به ترویج فرهنگ یاد و خاطره شهدای آمل هستند.


وی با بیان اینکه تاکنون در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس نویسندگان مازندرانی چندین کتاب به تحریر در آوردند، گفت: در این هفته نیز علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی، رونمایی از کتاب "شهدای لاریجان" به قلم خانم قاسمی و با حضوردکتر منصوری لاریجانی انجام می‌شود.


انتهای پیام/ع


کتاب شهدای لاریجان در آمل رونمایی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.