سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدر دانی از دوستداران طبیعت در نشست تخصصی دوباره مادر

نشست تخصصی دوباره مادر برای نخستین بار به منظور قدردانی از طبیعت دوستان در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین نورانی دبیر شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار تلاش می شود در قالب نشست نقد و بررسی کتاب جامعه و تغییرات آب و هوا از دوستداران طبیعت و محیط زیست تجلیل شود.

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با عنوان دوباره مادر به همت واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و مطالعات برگزار می‌شود، افزود: صادق صالحی و زهرا پازوکی نژاد نویسندگان کتاب «جامعه و تغییرات آب و هوا» نیز برای حضور در این نشست دعوت شدند.

 

نورانی به اکران فیلم «مادرکشی» در این نشست اشاره کرد و گفت: نشست دوباره مادر ٢٠ مهر ساعت ١٦-١٨ در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی (ره) ساری میزبان تمامی فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی در عرصه حفظ محیط زیست است.

 

وی گفت: شاعران، فیلمسازان، موزیسین‌هایی که در راستای حفظ طبیعت و محیط زیست آثاری فاخر دارند و آقای ایران نژاد که در گلوگاه درختان انجیر غرس کرده، مادر درنا‌ها و دکتر بسکی در این نشست تجلیل می‌شوند.


انتهای پیام/ع


نشست تخصصی دوباره مادر در ساری برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.