سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار: مقابل استقلال محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با توجه به شرایطی که داریم، فردا مقابل استقلال محکوم به برد هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره بازی این تیم برابر استقلال اظهار کرد: برای بازی فردا برابر استقلال محروم نداریم. مصدومان به شرایط ایده آل نرسیده اند اما می توانند در ترکیب تیم حضور داشته باشند.

او ادامه داد: در شرایطی به سر می بریم که محکوم به برد هستیم. نمی خواهیم از چالش بالای جدول جدا شویم. از این که استقلال به شهر جم می آید، خوشحال هستم. از ابتدای ورودم به این تیم، پیشکسوتان و مردم از من می خواستند تیم های بزرگ را به جم بیاورم. همان زمان به طرفداران گوش زد کردم اگر خوب بازی کنیم و خود را به سطح اول فوتبال کشور برسانیم، تیم های بزرگ خود به شهر ما می آیند.

تارتار ادامه داد: ممکن است تعدادی از هم شهری های ما از علاقمندان استقلال باشند اما توصیه می کنم فردا همه زردپوش در استادیوم حضور پیدا کنند وتیم پارس جنوبی را تشویق کنند.

** بیشتر بخوانید:

داور دیدار پارس جنوبی و استقلال تغییر نمی کند

خبر خوب براى آبى ها؛ زکى پور رسید/ ٥ مصدوم روى دست منصوریان

تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره انتخابش به عنوان مربی برتر لیگ در مرداد ماه خاطر نشان کرد: با زحمات کادرفنی، بازیکنان، هواداران و مدیریت باشگاه به این عنوان دست یافتم.

تارتار درباره حذف پارس جنوبی در جام حذفی تصریح کرد: سال اول حضور ما در لیگ برتر است و بیشتر تمرکز خود را برای حضور موفق در لیگ برتر گذاشته ایم.

انتهای پیام/

دیدار استقلال و پارس جنوبی فردا برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.