سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی منطقه ای مداخلات آزار جنسی کودکان در ارومیه

دوره آموزشی منطقه ای مداخلات در آزار جنسی کودکان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛    دوره آموزشی منطقه ای مداخلات در آزار جنسی کودکان با حضور 40 کارشناس از 11 استان  به همت معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان  به مدت دو روز در ارومیه برگزار شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان‌غربی در مراسم آغاز بکار این دوره آموزشی، ضمن اشاره به اهتمام علمی دولت برای کنترل آسیبهای اجتماعی اظهارکرد: خوشبختانه امروز با پیگیری و حساسیت مقام معظم رهبری و اهتمام دولت شاهدیم که رسیدگی به آسیبهای اجتماعی که تا دیروز تابو بنظر می رسید در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر مهرداد مطلبی یکی از اقدامات شاخص دولت را راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای مختلف دانست و افزود: در شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت استان اورژانس اجتماعی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت دوران کودکی و لزوم ارتقای سطح آگاهی والدین و کارشناسان در خصوص محافظت از کودکان در برابر خطرات پیرامونی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهدیم خانواده ها خود به دلیل عدم آگاهی درست کودکان را در معرض آزار آموزشی قرار می دهند و آینده را از وجود نسلی اجتماعی محروم می سازند.

انتهای پیام/ح

در شهر های بالای 50 هزار نفر آذربایجان غربی اورژانس اجتماعی راه اندازی شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.