سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور در مازندران

قهرمانان مسابقات فوتوالی کشور در مازندران معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزشی مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور از صبح امروز در ساحل چالوس با حضور ۱۶ تیم از ۱۴ استان آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.


بنیامین مرشدی مسئول روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های تهران، گیلان، لرستان، کرمان، خراسان شمالی، گلستان، یزد، اراک، سمنان، البرز، زنجان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و دو تیم مازندارن الف. و ب. در ۴ گروه ۴ تیمه دو روز به رقابت می‌پردازند و در روز نخست پس از برگزاری ۲۴ دیدار تیم‌های صعود کننده به به مرحله حذفی مشخص خواهند شد.


مرشدی افزود: مرحله یک هشتم این رقابت‌ها تا فردا ظهر به پایان خواهد رسید و عصر جمعه شاهد برگزاری مسابقات نیمه نهایی و فینال خواهیم بود که در پایان این مسابقات علاوه بر معرفی تیم‌های اول تا سوم، دعوت شدگان به اردوی تدارکاتی تیم ملی برای مسابقات کشوری شناسایی خواهند شد.


مسئول روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران گفت: در این رقابت‌ها که به میزبانی استان مازندارن وسید یاسر سلیم بهرامی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان در حال برگزاری است خسروی رئیس انجمن فوتوالی کشور، مهرداد رجبی سرمربی تیم ملی فوتوالی حضور دارند و امید مهدی پور هم دبیر اجرایی این رقابت‌ها و مسئولیت هماهنگی‌ها را به دوش می‌کشد.


انتهای پیام/ع


میزبانی مازندران از مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.