سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان به ازای ایجاد اشتغال برای مددجویان

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: کمیته امداد در قالب بسته‌های تشویقی، تسهیلاتی را برای ایجاد انگیزه در کارفرمایان به منظور به کارگیری و استخدام مددجویان ارائه می‌کند.

حسین فتح آبادی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی این نهاد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است و برای تربیت نیروهای متخصص برای ورود به بازار کار و خودکفایی آن ها دوره های آموزشی را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 8 هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان تهران از خدمات دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت بهره‌مند شدند، افزود:  بر اساس شرایط اعلام شده، آموزش افرادی که صلاحیت شرکت در دوره‌های آموزشی را دارند و به این مراکز معرفی شده‌اند، بدون اخذ وجه انجام می‌شود.

فتح آبادی در خصوص ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان به ازای ایجاد اشتغال برای مددجویان و فرزندان مددجو، تصریح کرد: کمیته امداد در قالب بسته های تشویقی، حق بیمه سهم کارفرما را طی مدت 2 سال با هدف ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان برای به کارگیری و استخدام مددجویان پرداخت می‌کند.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران درباره شیوه پرداخت حق بیمه سهم کارفرما توسط این نهاد، خاطر نشان کرد: حق بیمه سهم کارفرما در سال اول 100 درصد و در سال دوم 50 درصد پرداخت می‌شود.

وی افزود: از جمله اقدامات تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان پرداخت هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای کارجویان، متناسب با نیاز کارفرما پیش از آغاز به کار مددجو است.

انتهای پیام/

برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان متناسب با نیاز کارفرمایان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.