سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیهانی: طبق برنامه به مدال آوران دو و میدانی پاداش دادیم/ وزیر ورزش به ما و ورزشکاران دلگرمی داد

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: دو و میدانی کاران به وعده خود برای کسب مدال آسیایی عمل کردند و طبق برنامه به آنها پاداش دادیم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،مجید کیهانی درباره تجلیل از مدال آوران دو و میدانی ایران گفت: مسابقاتی را به عنوان مسابقات هدف در نظر گرفته بودیم که در این رقابت ها طرح اهدای پاداش جایگزین پرداخت حقوق به ملی‌پوشان شد. امشب با حضور وزیر ورزش پاداش‌ ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتایج را کسب کرده بودند پرداخت شد.

او افزود: به برندگان مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا ۵۰ میلیون تومان و مربیان آن ها ۲۵ میلیون تومان پرداخت کردیم. مدال آوران نقره و برنز هم به ترتیب ۳۰و ۲۰ میلیون تومان دریافت کردند. همچنین برای افرادی که در رقابت های نوجوانان مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند به ترتیب ۵، ۳ و ۲ میلیون تومان و مربیان‌ آنها هم همین مبلغ را در نظر گرفتیم. ورزشکاران به وعده‌های خود برای کسب مدال عمل کردند و ما هم پاداش های وعده داده شده را پرداخت کردیم.

کیهانی درباره مسابقات داخل سالن آسیا گفت: کمیته ملی المپیک ۹ سهمیه در اختیار دو و میدانی قرار داد و اردو ملی پوشان امروز(چهارشنبه) به پایان رسید. با تمام ظرفیت‌های‌مان به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا می رویم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درمورد غیبت احسان حدادی در مراسم امشب گفت: برای حضور در این مراسم از احسان دعوت کرده بودیم و قصد داشتیم مانند سایر ورزشکاران به او هم پاداش ۵۰ میلیونی بدهیم. دلیل غیبت حدادی را نمی دانم اما پاداش او محفوظ است و به زودی پرداخت می شود.البته بهتر بود حدادی در مراسم شرکت و مانند سایر ورزشکاران پاداش دریافت می کرد.

کیهانی درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک گفت: این اقدام به ما و تمام ورزشکاران دلگرمی داد تا با انگیزه بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره مراسم تجلیل از مدال آوران دو و میدانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.