سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی استان؛

کشف بیش از 300 كيلو مواد در عمليات پليس كرمان

جانشين انتظامی استان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت با تلاش و اقدامات گسترده خود موفق شدند بيش از300 كيلوگرم مواد مخدر را كشف كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ ناصر فرشيد‌گفت: در راستای مبارزه با پديده شوم مواد مخدر، پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت مطابق با هدف گذاری هاب خود موفق شد در دو عمليات جداگانه و ماهرانه پليسی بيش از 300 كيلوگرم مواد مخدر را كه قاچاقچيان قصد انتقال آن را از شهرستان های جنوبی به مرکز کشور داشتند كشف كند.

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی نامحسوس در محور روستای دره پهن به یک دستگاه خودرو 405 مشكوك و علیرغم اخطار ایست و علائم هشداردهنده راننده به ایست مامورین توجهی نکرده و به سمت شهرستان بافت متواری كه ماموران با رعايت قانون بكارگيری سلاح و شليك چند تیر هوایی و کشیدن گل میخ، موفق شدند خودرو را متوقف كنند.

سرهنگ فرشيد با بيان اينكه راننده خودرو پس از متوقف شدن خودرو با استفاده از پستی و بلندی منطقه از محل متواری شد اظهار کرد: در اين راستا يك خودرو توقيف ،287 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و تلاش برای دستگيری متهم متواری ادامه دارد.

وی گفت: در عملیات دیگری دراجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در شهرستان بافت، ماموران پس از کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط احدی از شهروندان مطلع و با هماهنگی مقامات قضایی اقدام به بازرسی منزل وی می کنند که موفق به کشف 13کیلو و 515 گرم تریاک می شوند.

وی ادامه داد:متهم پس از تشكيل پرونده به همراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شد.

جانشين انتظامی استان درپايان تاكيد كرد: مبارزه قاطعانه و بی امان با سودا گران مرگ همچنان ادامه دارد و به هيچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنيت را نخواهيم داد.

انتهای پیام/ح

دوعملیات مبارزه با مواد مخدر در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.