شکی نداریم در این که سردار آزمون بازیکن تکنیکی و تاکتیک پذیری است و این که آینده بسیار خوبی پیش روی این ستاره ملی پوش کشورمان است، اما یک موضوع را باید قبول کرد ،کلودیو لوتیتو به مانند رئیس سابق لاتزیو سرجیو کرانیوتی دست و دل باز نیست که برای خرید ستاره های فوتبال جهان مانند هرنان کرسپو،گایزکامندیه تا، خوآن سباستین ورون،کلودیو لوپز، استفانو فیوره، یاپ استام، سینیشا میهایلویچ، دژان استانکویچ ارقامی نجومی بپردازد.
لوتیتو ،کرانیوتی نیست که جاه طلب بوده و همیشه قصد داشته گران ترین خریدهای تاریخ نقل وانتقالات فوتبال جهان را به نام خود رقم بزند و حتی برای خرید ریوالدو اولین پیشنهاد 100 میلیون یورویی تاریخ فوتبال را به سران سابق بارسلونا ارائه دهد.
لوتیتو در بین مدیران موفق اروپایی به خسیس ترین مدیر باشگاهی فوتبال و حتی اسکروچ مشهور است چرا که او تعهد داد تا ولخرجی های بیانکوچلستی ها را در اواخر دهه 1990 و اوایل 2000 تا سال 2024 جبران کند و هر سال باید بخشی از بدهی ها را جبران کند، چرا که در غیر این صورت فیروزه ای پوشان رمی اکنون به مانند پارما ورشکسته می شدند.
به همین بهانه نگاهی به خریدهای لاتزیو می اندازیم و می بینیم که چیرو ایموبیله مهاجم ثابت و موفق تیم ملی ایتالیا که اکنون آقای گل رقابت های سری آ است و یک تنه در عرض کمتر از 20 دقیقه برابر آث میلان در هفته ای که گذشت هت تریک کرد را لوتیتو با رقم 8 میلون و پانصد و ده هزار یورو از سویا به خدمت گرفته یا ستاره بزرگی چون نانی پرتغالی را با رقم 5 میلیون یورو به عضویت بیانکوچلستی ها درآمده است.
براساس این گزارش حتی استفان ده فزری مدافع ثابت تیم ملی هلند که در جام جهانی 2014 جز فهرست تیم منتخب یازده نفره این رقابت ها بود، با رقم 6 میلیون وسیصد هزاریورو از فاینورد به لاتزیو پیوست.
لوکاس لیوا ستاره مشهور برزیلی از لیورپول با رقم 5 میلیون و 130 هزار یورو به لاتزیو پیوست و آنتونیو کاندروا با رقم تنها 3 میلیون یورو از اودینزه به لاتزیو آمد.
باید قبول کرد که لوتیتو مدیری است که برای خرید ستاره های بزرگ خرجی به آن صورت نمی کند، اما برای فروش آن ها مانند کاندروا، لوکاس بیلیاو کیتا و ده ها ستاره دیگر رقمی بیش از 30 میلیون یورو مطالبه می کند.
یکی از دلایل شایعات انتقال سردار آزمون به لاتزیو آن هم با رقمی بیش از 13 میلیون یورو که نسبت به این خریدهایی که گفته شد بسیار عجیب است همان طور که در رسانه های ایتالیایی گفته شد می تواند برای افزایش طرفداران فیروزه ای پوش رمی در سطح آسیا باشد.
انتهای پیام/