سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت بازار با ورود گوشت قرمز تنظیم می‌شود

هر هفته حدود یک هزار لاشه گوسفندی جهت تنظیم قیمت گوشت قرمز وارد بازار مصرف استان چهارمحال و بختیاری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در یکصد و نوزدهمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از شنبه آینده ۲۵ شهریور ۹۶، هر هفته حدود یک هزار لاشه گوسفندی جهت تنظیم قیمت گوشت قرمز و به ازای هر کیلوگرم  ۲۹۰ هزار ریال، در فروشگاه‌های کارگری و زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان توزیع می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال، ۸۷ هزار رأس گوسفند، ۳ هزار و ۷۰۰ رأس گوساله، ۱۱۸ رأس شترمرغ و ۳۶ نفر شتر در استان کشتار شده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از ۲۶ شهریورماه جاری و در آستانه بازگشایی مدارس، اتحادیه پوشاک و لوازم التحریر با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی، نمایشگاه عرضه محصولات و اقلام مورد نیاز دانش آموزان را در شهرکرد برپا خواهد کرد.

غریب درخصوص تأمین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم استان در ماه‌های محرم و صفر هم گفت: کلیه هیئت‌های عزاداری می‌توانند با مراجعه به اداره کل تبلیغات اسلامی و ارائه معرفی نامه به جهادکشاورزی، لوازم پخت نذورات از جمله برنج، گوشت، حبوبات و شکر را تهیه کنند.

در این نشست، هفت مورد از مصوبات نشست قبل مربوط به بررسی مراکز گردشگری در استان، ساماندهی طرح‌های گردشگری و همچنین موضوعات مرتبط با کشتارگاه‌ها و رصد قیمت مرغ و گوشت بررسی شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.