سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت دانش بنیان پلیمرساران خبر داد؛

ساخت برج ایرانی جاذب گاز‌های شیمیایی برای نخستین بار در کشور

برای نخستین بار در کشور برج جاذب گاز‌های شیمیایی به کمک متخصصان بومی در شیراز طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباسی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پلیمرساران اظهار کرد: برج جاذب گاز‌های شیمیایی به ارتفاع ۷ متر و وزن ۱۵۰ کیلوگرم، در ۲ قطعه ساخته شده و کار جذب و خنثی سازی گاز‌های شیمیایی خطرناک حاصل از فعالیت راکتور‌های پتروشیمی را به عهده دارد.

وی ایجاد یکپارچگی، حذف نقطه جوش در ساخت برج و کاهش تعداد قطعات بکار رفته در آن، کاهش هزینه، مقاومت در برابر خوردگی‌های شدید شیمیایی و پشتیبانی فنی داخلی را از مزایای این برج تمام ایرانی در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی دانست.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان پلیمرساران بیان کرد: تا یک هفته دیگر این برج به جای نمونه آلمانی آن در مجتمع پتروشیمی خوزستان در بندر امام خمینی نصب و راه اندازی می‌شود.

عباسی تصریح کرد: این برج جاذب، هفتمین محصول بومی سازی شده در این شرکت است که با وجود پیچیدگی‌های بسیار با تجربه علمی متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت شرکت دانش بنیان پلیمرساران افزود: این شرکت نخستین تولید کننده قطعات کاربردی تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است که سفارش ساخت این برج را پذیرفته و بومی سازی آن را با موفقیت انجام داده است.

بکارگیری فناوری ترکیب کامپوزیت و ترموپلاست از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات بومی سازی شده این شرکت دانش بنیان است.

انتهای پیام/ن

ساخت برج ایرانی جاذب گاز‌های شیمیایی

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.