سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون شکنی در استقلال از نوع وتوی مصوبات

هیئت مدیره ناهماهنگ استقلال این روز‌ها مصوبات را به دلخواه اجرایی می‌کنند و برنامه ریزی، سلیقه‌ای اعمال می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به آغاز فصل جدید رقابت هاى لیگ برتر،  وزارت ورزش و جوانان اعضاى جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال را انتخاب کرد، تا آن‌ها به امور این باشگاه رسیگی کنند. اما در این میان باید بدانیم اعضاى جدیدى که براى این هیئت انتخاب شدند آن طور که باید با یکدیگر هماننگ نیستند و در اغلب موارد برخى از آن‌ها حرف هاى یکدیگر را نقض مى کنند.

طبق بحث‌های مطرح شده در گذشته، شنیده می‌شد که اعضای هیئت مدیره استقلال در مصوبه‌های خود از اینکه کادر فنی پس از بازیکنان مطالبات خود را دریافت کنند سخن گفته اند و در این میان افتخاری مدیر عامل باشگاه این مصوبه را وتو کرده است. کارى که اگر اعضا بخواهند روى آن زوم کنند شاید براى مدیر عامل دردسرساز شود.طبق قانون نباید مصوبه هاى هیئت مدیره نادیده گرفته شود.

از طرفى  دیگر موضوع هایى که این روز‌ها اتفاق افتاده و در نظر داریم به آنها اشاره داشته باشیم، بحث حق امضاى یکى از اعضاى هیئت مدیره است. در یکی از نشست هیئت مدیره تصویب شد که زمانی، عضو هیئت مدیره حق امضا را در این باشگاه داشته باشد، اما این امر در روز‌های اخیر و هنگام پرداخت مطالبات آبی پوشان عملی نشده است و زمانی امضایی را در پای چک‌ها انجام نداده است.

 

در پرداخت اخیر باشگاه استقلال به بازیکنانش امضای چک‌ها توسط افتخاری و قراب صورت گرفته است، در صورتی که باید امضای افتخاری و زمانی به عنوان نفر دوم در پای چک ها دیده می شود.

بنابراین نکته ای که نباید از یاد ببریم این خواهد بود که در نشست های ابتدایی هیئت مدیره استقلال مصوب شد که تنها زمانی و افتخاری چک های آبی پوشان را امضا کنند، اما این کار در پرداختی اخیر انجام نشده و از نظر قانونی خلاف مصوبه جلسه هیئت مدیره است.

در هر صورت اگر نیاز به این بود که زمانی حق امضا نداشته باشد باید نشستی برگزار و این موضوع مطرح می شد تا مشخص شود چه فردی حق امضا دارد و در جلسه هیئت مدیره فرد جدید را جایگزین می کردند، نه اینکه باب میل خودشان نفر جدید را جایگزین کنند.

بدون شک افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال باید در قبال مصوبه‌های هیئت مدیره که به نظر برخی از آن‌ها وتو می‌شود، پاسخگو باشد. وتو کردن مصوبه‌های اعضا کاری غیر قانونی است. افتخاری همچنین در صحبت‌های اخیر خود بحث اولتیماتوم به منصوریان را هم وتو کرد و این موضوع را به گردن یکی از اعضای هیئت مدیره انداخت. در صورتی که اولتیماتوم مطرح شده بحثی بوده که تمامی اعضا در نشست هیئت مدیره مورد صحبت و به یک جمع بندی رسیده بودند و مربوط به یک عضو نبوده است.

به همین منظور یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال هم در نظر دارد درباره برخی اتفاق‌ها از جمله موارد مطرح شده نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کند، اما به نظر این جلسه پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال با پارس جنوبی جم باشد.

این طور که شنیده می‌شود برخی از اعضای هیئت مدیره قصد دارند رو نوشت برخی از مصوبه‌ها را  نزد وزیر ورزش و جوانان ببرند تا در صورت اثبات، بحث برخی مسائل مطرح شده مشخص شود.

با این تفاسیر دعوا‌های درون خانوادگی استقلال تمامی ندارد و هر روز شاهد تنش‌های جدیدی در این باشگاه هستیم. مصوبه‌های که تصویب می‌شود، اما اجرا نمی‌شود! پس اگر قرار باشد یک نفر در استقلال تصمیم گیرنده باشد دیگر نیازی به تشکیل جلسه و حضور اعضای هیئت مدیره هم نیست.

بیشتر بخوانیم:

واعظ آشتیانی:برکناری منصوریان به صلاح باشگاه نیست/افتخاری هم ضعف مدیریتی دارد اما هیئت مدیره اش ناهمگون است

روشن: افتخاری با افتضاح هایش باید بماند و پاسخگو باشد/ منصوریان نباید اخراج شود

 

انتهای پیام/

مدیرعاملی که قانون را زیر پا می گذارد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
اقای افتخاری بسه دیگه بروووو
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
اقای افتخاری بسه دیگه بروووو
محمد
۱۴:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
جالبه که وزارت ورزش مدت هاست شاهد این موضوعاته ولی در قبال همش بی تفاوت بوده و انگار چندان مایل به بهبود وضع استقلال نبوده و نیست . ضعف مدیریتی در باشگاه مشهوده.
علی
۱۹:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
اره داداش همه بزرگان فوتبال کشور پرسپولیسین