سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خبر داد؛

آمادگی فارس برای خدمات رسانی به مسافران

استان فارس آماده خدمات رسانی به مسافران در حال بازگشت از سفر‌های تابستانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان از ۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران در حال بازگشت از سفر‌های تابستانی است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت‌های اینترنتی safar۷۲۴.com/bus یا از طریق www.payaneha. Coms، www. Payaneha.ir، mrbilit.com و savosh.com/fa/bus به شکل غیر حضوری بلیت اتوبوس را تهیه کنند.


سیاهپور تصریح کرد: در حال حاضر با هماهنگی پلیس، کار آشکار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده، و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری رفت و آمد وسایل نقلیه را رصد می‌کنند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: در مقاطع ورودی و ترمینال‌ها نیز نظارت‌ها تشدید شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به شدت با آنان برخورد قانونی می‌شود.


سیاهپور از شهروندان درخواست کرد برای بازگشت خود برنامه ریزی دقیق داشته باشند و قبل از مراجعه به پایانه‌های مسافر بری و تهیه بلیط بازگشت خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.
انتهای پیام/ت


اعلام آمادگی فارس برای خدمات رسانی به مسافران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.