سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات زنان استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات زنان استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عنوان رویش امید و با هدف ارتقا توانمندی زنان روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه در محل ورزشگاه تختی یاسوج برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آذر صفایی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات زنان استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عنوان رویش امید و با هدف ارتقا توانمندی زنان روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه در محل ورزشگاه تختی یاسوج برپا می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای زنان عشایر شامل غذاهای سنتی، نان محلی، کره و روغن و دیگر دستاوردهای زنان عشایری عرضه می‌شود.
وی تصریح کرد: در کنار تولیدات زنان عشایری، نمونه محصولات برند استان مانند سرکه سیب، ترشی چهل گیاه، دست بافت‌های داری و گردو عرضه می‌شود.
این مسوول عنوان کرد: یک غرفه محصولات فنی و حرفه‌ای شامل توانمندی‌های معلولان اختصاص داده می‌شود، ضمن اینکه تولیدات این نمایشگاه با تخفیف عرضه می‌شود.
صفایی‌نیا با بیان اینکه ورزش و جوانان و امور عشایر در اجرای این نمایشگاه همکاری دارند، گفت: برگزاری این نمایشگاه به خوبی اطلاع‌رسانی شود تا از تولیدات زنان به واسطه خرید محصولات حمایت شود.
وی با تاکید بر استقبال از تولیدات زنان گفت: در صورت استقبال خوب مردم از این نمایشگاه برندهای استان معرفی و از زنان تولید کننده حمایت می‌شود‌.
 انتهای پیام/غ

نمایشگاه دستاورد های زنان استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.