سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در شهربابک

پرونده رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور، رده ی نوجوانان، انتخابی تیم ملی با درخشش یزدی ها در شهربابک بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: نخستین بار است که این مسابقات با این تعداد استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طی 8 سال گذشته هیچ میزبانی برای مسابقات دوچرخه سواری در کرمان نداشتیم، افزود : قصد داریم با اجرای طرح ها و مسابقات مختلف دوچرخه سواری در استان کرمان جایگاه ویژه ای را که این استان، طی 10 سال گذشته داشته، پس بگیریم و قهرمانانی از قبیل صادق مظفری و علی زنگی آبادی که اسطوره دوچرخه سواری کرمان و ایران هستند، بپرورانیم.

اسلامی ضمن تشکر از میزبانی خوب شهربابک در این مسابقات خاطر نشان کرد: مرحله پایانی این مسابقات را روستای تاریخی میمند قرار دادیم به این دلیل که این روستا بیش از پیش در کشور و جهان معرفی شود.

وی از برگزای مسابقات تور کرمان در 29 آبان ماه امسال، با عنوان جام ولایت در رده جوانان خبر داد و تصریح کرد: استارت این مسابقات از بم زده می شود و طی 6 مرحله در شهر کرمان و شهرستان های رفسنجان، شهربابک و سیرجان برگزار می شود.

اسلامی یادآور شد: این مسابقات که انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شود در 4 رشته برگزار شد که در رشته سه هزار متر تعقیبی، علیرضا هاشمی و کیوان مرادی از یزد اول و دوم شدند و مسعود خاکی از آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کرد.

وی گفت: در رشته 10 کیلومتر تایم تریل انفرادی نیز علیرضا هاشمی از یزد، محمدحسین رئیسی از اصفهان و کیوان مرادی از یزد به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسلامی افزود: در رشته استقامت جاده هم، محمد چرخ انداز از کرمان مقام اول را از آن خود کرد و  علیرضا هاشمی و کیوان مرادی از یزد نیز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در رشته 500 متر سرعت نیز عباس زارع زاده از یزد، محمد چرخ انداز از کرمان و سینا کریمیان از همدان  مقام های اول تا سوم را از آن  خود کردند.

اختتامیه این مسابقات با حضور محمود وفایی رئیس سازمان لیگ، علی زنگی آبادی اسطوره دوچرخه‌ سواری ایران و آسیا، مرادی، معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولان محلی در روستای تاریخی میمند برگزار شد.

رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور، گرامیداشت شهید "محسن حججی" با حضور 80 دوچرخه سوار از 20 استان کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، 20 و 21 شهریور جاری به میزبانی شهرستان شهربابک برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اعلام نتایج مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در شهربابک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.