سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس؛

طرح استقبال از مهر به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد

وزیر کشور طرح استقبال از مهر را برای اجرا در سطح شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دیگر دستگاه‌های ذیربط در سراسر کشور به استانداران ابلاغ کرد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمانی‌فضلی وزیر کشور در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس کشور و به منظور افزایش سطح رضایتمندی مردم، طرح استقبال از مهر را با رویکرد خدمت رسانی مطلوب و مناسب توسط مدیران شهری و روستایی، به استانداران سراسر کشور، ابلاغ کرد.

بنا بر این گزارش، در دستور وزیر کشور خطاب به استانداران آمده است: آغاز فصل پاییز در میهن عزیزمان ایران اسلامی با فصل شکوفایی علم و دانش قرین گردیده است. تحرک و پویایی رهروان علم و دانش برای بازگشایی سال تحصیلی جدید، چهره شهرها و روستاهای کشور را در شور و نشاطی آمیخته با تغییرِ فصل همراه می کند. در این راستا شهروندان میهن اسلامی و آینده سازان کشور، شایسته خدمت رسانی مطلوب و مناسب توسط مدیران شهری و روستایی هستند. نظر به اهمیت این موضوع و به منظور افزایش سطح رضایتمندی مردم، به پیوست طرح استقبال از مهر جهت اجرا ابلاغ می شود.

در پایان از استانداران خواسته شده است؛ ضمن ابلاغ طرح مذکور به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دیگر دستگاه‌های ذیربط نسبت به تشکیل ستادهای استقبال از مهر برابر با طرح ابلاغی، اقدام و ضمن نظارت بر حسن اجرای آن، گزارش اقدامات انجام شده را پس از اجرا به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منعکس کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.