سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات ورزشی در محلات مختلف شهر کرمان

اُلمپیاد ورزشی محلات شهر کرمان با رویکرد سلامت و نشاط افراد، در بیش از 20 رشته ی ورزشی، این روزها لحظات مفرحی را برای خانواده ها به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور دامغانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان به برنامه ی مسابقات اُلمپیاد محلات شهر کرمان اشاره کرد و گفت: این مسابقات در رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دو و میدانی، شطرنج، بدمینتون و فوتبال گل کوچیک ساعت 17 روز پنج شنبه 23 شهریور جاری در محله ی پارک مادر برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات دارت نیز،  ساعت 17 روز دوشنبه 20 شهریور جاری در همین محله (پارک مادر) انجام می شود.

محله ی هوانیروز کرمان

وی به برگزاری این رقابت ها در محله ی هوانیروز کرمان نیز اشاره و تصریح کرد: رقابت های آمادگی جسمانی، دارت، تنیس روی میز، دو و میدانی، شطرنج، بدمینتون، فوتبال گل کوچیک و والیبال ساحلی ساعت 17 روز پنج شنبه 23 شهریور جاری، در محله ی هوانیروز کرمان برگزار می شوند.

محله ی پردیسان قائم

دامغانی با اشاره به برگزاری این مسابقات در محله ی پردیسان قائم، خاطرنشان کرد: مسابقات آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دو و میدانی، شطرنج، بدمینتون، فوتبال گل کوچیک و والیبال ساحلی ساعت 9 صبح روز جمعه 24 شهریور جاری در پردیسان قائم برگزار می شوند.

وی یادآور شد: مسابقات دارت نیز، ساعت 17 شنبه 25 شهریور جاری در همین محله (پردیسان قائم) انجام می شوند.

محله ی پارک شهید

دامغانی گفت: مسابقات آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دو و میدانی، شطرنج، بدمینتون  و فوتبال گل کوچیک ساعت 17 روز جمعه 24 شهریور جاری، در محله ی پارک شهید برگزار می شوند.

محله ی پارک هدایت

وی افزود: رقابت های آمادگی جسمانی، دو و میدانی، شطرنج، بدمینتون  و فوتبال گل کوچیک نیز ساعت 17 روز پنج شنبه 30 شهریور جاری، در محله ی پارک هدایت برگزار می شوند.

دامغانی تصریح کرد: مسابقات دارت هم، ساعت 17 روز شنبه 27 شهریور جاری در همین محله( پردیسان هدایت) انجام می شوند.

وی یادآور شد: مسابقات تنیس روی میز این محله، ساعت 17 روز پنج شنبه 30 شهریور جاری در پارک نشاط انجام می شوند.

اُلمپیاد ورزشی محلات شهر کرمان با رویکرد سلامت و نشاط خانواده ها به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی  از 29 مرداد  در بیش از 20 رشته ی ورزشی در محلات مختلف شهر کرمان آغاز شد.

انتهای پیام/ب

اُلمپیاد ورزشی محلات شهر کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.