سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری 35 درصد آموزش های فنی و حرفه ای در مراکز خصوصی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۳۵ درصد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان توسط مراکز آموزشی خصوصی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد پورقلی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در جلسه تشریح اقدامات آموزشی فنی و حرفه‌ای اردبیل تصریح کرد: در حد فاصل سال‌های ۹۲ تا ۹۵، 2 میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۳۸ نفر- ساعت آموزش برگزار شده است.

وی افزود: از این میزان ۱۰ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۸۰ نفر- ساعت مربوط به۲۰۰ آموزشگاه آزاد بوده و آموزشگاه‌های آزاد توانسته‌اند سهم قابل‌توجهی در برنامه‌های آموزشی ایفا کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل تأکید کرد: بخشی از تمرکز فنی و حرفه‌ای به آموزش روستاییان معطوف است و در مدت‌زمان ذکر شده 2 میلیون و ۴۱ هزار و ۵۹۷ نفر- ساعت خدمات آموزشی به روستاییان ارائه شده است.

به گفته پورقلی در بخش آموزش پادگان‌های نظامی و ندامتگاه‌ها نیز طی چهار سال گذشته ۳۷۵ هزار و ۶۲۷ نفر- ساعت آموزش اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به موقعیت صنعتی استان و ضرورت تأمین نیروی کار ماهر طرح آموزش در مراکز ضمن کار برای ۴۱۳ هزار و ۵۸۷ نفر- ساعت برگزار شد.

وی همچنین به اجرای طرح نوین استاد شاگردی برای ۶۴۸ هزار و ۲۳۱ نفر- ساعت نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

آموزش بیش از 2 میلیون نفر ساعت در مراکز فنی و حرفه ای اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.