سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مجتمع فرهنگی هنری بردخون؛

اولین جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون آغاز شد

بوشهر - دبیر جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون گفت: اولین جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون با هدف کشف استعدادها و شناخت هنرمندان و به منظور تقویت هنر نمایش در بردخون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر احمدی صبح سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: در اولین روز جشنواره، تئاترهای «سیگار فقط سیگار» و «یه بهونه یه خلوت یه صفحه حرف دل» به کارگردانی حمید ظریفخواه و «مردم نابینا» به کارگردانی ابراهیم قایدی به روی صحنه رفت.

وی اضافه کرد: در روز دوم جشنواره نیز تئاترهای «مانولین» به کارگردانی حسین بحرانی و «عدالت حیدر» به کارگردانی عباس قاسمی اجرا می شود و مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولان و علاقمندان ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در تالار مفتون مجتمع فرهنگی هنری بردخون برگزار خواهد شد. حضور و استقبال پرشور مشتاقان و علاقمندان هنر نمایش باعث شد ظرفیت تالار در دقایق ابتدایی تکمیل شود و بسیاری از دوستداران هنر پشت در بمانند یا ناامید به خانه برگردند.

دبیر جشنواره به کمبود وسایل خنک کننده اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشتاقان عرق ریزان ساعت‌ها به تماشای برنامه‌ها پرداختند اما فضای فعلی تالار پاسخگوی خیل عظیم هنرمندان و هنردوستان بردخونی نیست.

مسئول انجمن نمایش مجتمع فرهنگی هنری بردخون خاطرنشان کرد: این جشنواره با تلاش انجمن نمایش و مجتمع فرهنگی هنری بردخون و مشارکت و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر، شهرداری، شورای اسلامی و برخی از خیرین و هنردوستان بردخونی برگزار می شود که امیدواریم در آینده شاهد پشتیبانی و همراهی بیشتر مسئولان و مردم در این زمینه باشیم.

انتهای پیام /پ

اولین جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.