سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد فارس خبر داد؛

معدوم کردن شیرهای معیوب سیلندر گاز در فارس/پلمپ ۲ واحد تولید بتن غیر مجاز

۱۲ هزار شیر معیوب سیلندر گاز مایع در استان فارس معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی رهنما مدیرکل استاندارد فارس اظهار کرد: به منظور نظارت بر ایستگاه های شارژ سیلندر گاز مایع در استان فارس کارشناسان این اداره کل تعداد ۱۲ هزار شیر معیوب سیلندر گاز مایع را توقیف و معدوم کردند.

وی ادامه داد: ۶۵ درصد تاسیسات شارژ گاز مایع در استان فارس تائیدیه استاندارد داشته و مابقی در حال انجام امورات مربوط به استاندارد سازی هستند.

رهنما بیان کرد: استفاده از سیلندر گاز مایع نیازمند رعایت اصول ایمنی بویژه توجه به تاییدیه استاندارد، نحوه شارژ سیلندرها ، نحوه نگهداری و همچنین شیر و اتصالات آن است که مصرف کنندگان باید به آن توجه کنند.

مدیرکل استاندارد فارس اضافه کرد: در ۶ ماهه اول امسال جایگاه های شارژ سیلندر گاز حداقل ۲ بار مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفته و در این راستا سیلندرها و شیرهای معیوب از رده خارج شد.

وی با اشاره به یک هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش در ۶ ماهه نخست امسال تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نمونه محصول تولیدی استان فارس مورد آزمون های استاندارد قرار گرفت.

رهنما گفت: ۲ واحد تولید بتن غیر مجاز در شهرستان فیروز آباد پلمپ شده است و این ۲واحد متخلف با وجود تذکرات و اخطارهای مکرر اداره کل استاندارد اقدام به تولید و عرضه بتن آماده غیر استاندارد می کردند که کارشناسان استاندارد نسبت به پلمپ خط تولید و ارسال پرونده به دستگاه قضایی اقدام کردند.

انتهای پیام/ن

معدوم کردن شیرهای معیوب سیلندر گاز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.