سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان:

عملیات اجرایی مرحله دوم پردیس هنر تا پایان سال تکمیل می شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی مرحله دوم پردیس هنر آبشار تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید کورنگ بهشتی اظهارکرد: پردیس هنر آبشار در ۲ فاز در مکان قبلی شهربازی آبشار برای ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اکنون فاز اول این پروژه تکمیل شده است، افزود: فاز یک این طرح شامل پروژه هایی همچون ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشارهای مجاور خیابان، فرش گل، دالان بهشت، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ بود که همگی احداث شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم پردیس هنر آبشار نیز در دست اجراست و تا پایان سالجاری تکمیل می شود، تصریح کرد: در فاز دوم پردیس هنر آبشار آبنما، گلخانه و عملیات اجرایی جنوبی آمفی تئاتر، رستوران، کافی شاپ، بوستان کودک، سایت تندیس، آبشار میانی پلکانی و غیره احداث می شود.  

بهشتی با اشاره اینکه طراحی هنری بسیار زیبایی در این بوستان لحاظ شده است، گفت: وجود برکه ها، آبشارها و نورپردازی این بوستان فضای متنوع و دلنشینی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی به دلیل نامگذاری این بوستان تحت عنوان پردیس هنر اشاره و اضافه کرد: پردیس به بوستانی اطلاق می شود که اطراف آن با سنگ محصور شده باشد و از طرح های هنری برای زیباسازی آن استفاده شود در همین راستا این بوستان تحت عنوان پردیس هنر نامگذاری شد.

 

انتهای پیام/م

 

آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم پردیس هنر آبشار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.