سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی مهارت های تدریس ویژه 210 سرباز معلم کرمانی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دوره آموزشی 54 ساعته مهارت های تدریس ویژه 210 سرباز معلم کرمانی جذب شده در سال 96 از 20 تا 30 شهریور جاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  حمید رضا دعاگویی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت و لزوم برگزاری دوره آموزشی مهارت های تدریس سرباز معلمان گفت: در این دوره آموزشی روش های نوین تدریس، مهارت های کلاس داری، شیوه ارزشیابی، روانشناسی رشد و آشنایی با دستورالعمل ها، قانون و مقررات اداری به سرباز معلمان آموزش داده می شود.
وی به نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور اشاره و تصریح کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تربیت شهروند خوب و نیروی انسانی کارآمد برای آینده کشور، مهمترین انتظارات مردم و مسوولان از نظام تعلیم و تربیت است.
دعاگویی از آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگ ساز نام برد و اظهار کرد: نقش موثر آموزش و پرورش در پایه ریزی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز انکار ناپذیر است.
وی به گستردگی و ارتباط مستقیم و غیر مستقیم اکثر افراد جامعه با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: توانمند سازی و بروز رسانی فکری و حرفه ای معلمان ضروری است زیرا یک اشتباه کوچک مخاطبانی عظیمی را در نظام تعلیم و تربیت در برمی گیرد که جبران آن سخت است.
دعاگویی با بیان اینکه مطالبات مردم از آموزش و پرورش بسیار بالاست خطاب به سرباز معلمان افزود: شما باید با تلاش و پشتکار مهارت های حرفه ای معلمان را کسب کنید تا در فرآیند یاددهی ، یادگیری موثر واقع شوید و نقش الگویی خود را به خوبی ایفا کنید.
وی بر تقویت دانش حرفه ای سرباز معلمان با استفاده از نرم افزارها و برگزاری کلاس های آموزشی و همچنین استفاده از تجارب معلمان رسمی تاکید کرد.
انتهای پیام/ی

آموزش مهارت های تدریس برای سرباز معلمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.