سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویکرد نوین در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین از اتخاذ رویکرد نوین این مرکز در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اکبری با اشاره به مأموریت رسانه ملی در حوزه‌ی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گفت: رویکرد نوین رسانه و به تبع آن صداوسیمای مراکز استان‌ها در تولید برنامه‌ها بر این اساس قرار گرفته است که «آگهی‌های خدمات عمومی» با محوریت اطلاع رسانی درباره مسائل عمومی و عام المنفعه در رادیو و تلویزیون تولید و پخش شود و این رویکرد ویژگی‌های مختلفی دارد.

وی افزود: کوتاه و موجز بودن، مهندسی معنا و کلام، غالب هنرمندانه و اثر گذار و همچنین ظرافت در انتقال پیام از جمله مهمترین ویژگی‌های «آگهی‌های خدمات عمومی» است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت : رادیو قزوین ماهانه ۱۰ عنوان «آگهی‌های خدمات عمومی» با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی تولید و پخش می‌کند که در سایه‌ی اهتمام و تلاش برنامه سازان رادیو یکی از همین آگهی‌ها با موضوع بهداشت و سلامت در در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای مراکز استان‌ها عنوان برگزیده را کسب کرد.

انتهای پیام/

اتخاذ رویکرد نوین شبکه قزوین  در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.