سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماهینی: برای ۸۰ میلیون ایرانی، آمده‌ایم بجنگیم و صعود کنیم

کاپیتان سرخپوشان گفت: ما به امارات آمده‌ایم تا بجنگیم، ببریم، صعود کنیم و دل ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس و ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین ماهینی که امروز به عنوان کاپیتان در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور پیدا کرده بود اظهار داشت: در بازی رفت در حالی که نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرده بودیم، برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. آن بازی نشان داد چه انگیزه‌ای برای پیروزی و صعود در تیم ما وجود دارد و ما ناامید و تسلیم نمی‌شویم.

وی ادامه داد: ما به اینجا آمده‌ایم که بجنگیم، پیروز شویم، صعود کنیم و با این صعود، دل ۴۰ میلیون نفر هوادار خودمان و ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم. انگیزه و اراده لازم هم برای دستیابی به این هدف در تمام بچه‌ها وجود دارد.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه الاهلی از بازیکنان شاخص بسیاری بهره می‌برد، خاطرنشان کرد: الاهلی را می‌شناسیم. با هر تیمی بازی داشته باشیم، آن را آنالیز می‌کنیم. ما هم بازیکنان بزرگ زیادی مثل؛ طارمی، علیپور، منشا، مسلمان، احمدزاده، بیرانوند و بقیه را داریم که یا ملی پوش هستند یا می‌توانند ملی پوش باشند.

ماهینی اضافه کرد: من فقط می‌گویم‌ای کاش دو تیم می‌توانستند میزبانی بازی‌های خود را در تهران و جده انجام بدهند. در این صورت عدالت بیشتر رعایت می‌شد و الاهلی می‌توانست عظمت و بزرگی پرسپولیس و هوادارانش را خیلی بهتر درک کند.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات ماهینی پیش از دیدار با الاهلی عربستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.