سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق با ۵ فقره سرقت در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری یک سارق با کشف ۵ فقره سرقت توسط مأموران تجسس کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در پی وقوع متعدد سرقت‌ها در حوزه کلانتری 13موضوع دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران تجسس کلانتری قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه‌روزی موفق به شناسایی سارق و مخفیگاهش شدند که پس از اخذ دستور مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ عباسی گفت: متهم پس از دستگیری به کلانتری دلالت که تحت بازجویی فنی و تخصصی پلیس قرار گرفت و با ارائه مستندات و مدارک لب به اعتراف ۵ فقره سرقت ساختمان نیمه‌کاره و کابل برق گشود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل پلیس آگاهی شهرستان جهت سیر مراحل قانونی و دعوت از مالباختگان جهت استرداد اموال آن‌ها شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای وظایف خطیر امربه‌معروف و نهی از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

دستگیری سارق کابل برق در رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.