سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تعطیلات عیدغدیرخم امسال انجام شد؛

ثبت افزون بر یک میلیون و 831 هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در ایام عیدغدیرخم سال جاری یک میلیون و 831 هزارو 364 تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریمی،رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: اوج ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان همدان به ترتیب برای روزهای پنج شنبه ۱6 شهریورماه 635 هزارو 461 تردد جمعه 17 شهریورماه 577 هزارو 802 تردد و شنبه 18 شهریور ماه 618 هزارو 101 تردد بوده است.

وی افزود: بیشترین تردد در محور همدان-تهران با ثبت 181 هزار و 376 تردد در روز شنبه 18 شهریورماه انجام شده است.

کریمی یادآور شد: میزان افزایش متوسط تردد در این ایام، نسبت به روزهای عادی 17 درصد افزایش داشته است .

این مسئول با بیان اینکه میانگین متوسط سرعت وسائط نقلیه 83 کیلومتر بوده است، ابراز داشت: از مجموع ترددهای انجام شده در این مدت 166 هزارو 974 و به عبارتی 9 درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: به طور میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری نیز در این مدت 10 درصد بوده است.

کریمی زمان اوج ترافیک در این مدت را  ساعت 18 تا 19 عنوان و خاطرنشان کرد: در مرکز مدیریت راه های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین های نظارتی وضعیت ترافیک جاده ها و وضعيت فيزيكي محورها نيز بررسی و با هماهنگی پليس راه  جریان ترافیک هدایت و کنترل مي شود.

انتهای پیام/ د

ثبت افزون بر یک میلیون و 831 هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.