سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور سند تفکیکی 370 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی ایلام

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: در راستای فراهم کردن زیرساخت های تولید و حمایت از سرمایه گذاری در استان سند تفکیکی 370 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان صادر شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مرتضی دارایی اظهار کرد : در سه ساله گذشته در مجموع 370 هکتار اسناد تفکیکی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان صادر شده که در مقایسه با سال 93 دارای رشد 300 درصدی است.


وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد تفکیکی برای شتاب بخشی و تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بهره ‌بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند، افزود: طبق برنامه ‌ریزی انجام ‌شده در سال جاری نیز با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان، به دنبال اخذ سند تفکیکی بخش دیگری از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان هستیم.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد : وجود معارضین متعدد ، خلاهای قانونی و اقامه دعوا در مراجع قضایی و عدم اخذ اسناد مالکیت تفکیکی مشکلات عدیده سیاسی و اجتماعی برای سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بوجود می آورد و در صورت عدم اخذ اسناد تفکیکی زمینه از بین رفتن فرصت سرمایه گذار و نبود امنیت واحدهای تولیدی استان را فراهم می آورد.


دارایی افزود : مجموعه مدیریت این شرکت با تدابیر و اتخاذ راهکارهای قانونی و سیر مراحل کارشناسی و با رایزنی های صورت گرفته و جلسات مکرر با اداره ثبت اسناد و املاک استان موفق به اخذ اسناد تفکیکی شهرک صنعتی دهلران به مساحت 150 هکتار و شهرک صنعتی دره شهر به مساحت 42 هکتار در سال جاری شد.


وی گفت : واحدهای صنعتی در این شهرک ها و نواحی که دارای پروانه بهره برداری هستند با مراجعه به واحدهای برنامه ریزی و سیر مراحل قانونی نسبت به دریافت سند تک برگ واحدهای صنعتی خود اقدام کنند.


انتهای پیام/ه


حمایت از تولید و سرمایه گذاری در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.