سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اعتبارات حوزه راهسازی در استان ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از افزایش 300 درصدی اعتبارهای ملی حوزه راهسازی در استان خبر داد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان گفت : اعتبارهای استانی این حوزه نیز سال 95 به نسبت سال 92 با رشد 300 درصدی رو به رو بود که موجب شد با اختصاص 2 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه های استان بسیاری از طرح ها به نتیجه برسد.


وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه راه های استان افزود: طی چهار سال گذشته بیش از 91 کیلومتر بزرگراه در استان ایلام احداث شده است، این در حالی است که تا پیش از این تنها 30 کیلومتر از راه های استان بزرگراه بود که این میزان هم اکنون به 111 کیلومتر افزایش یافته که نشان از توجه دولت به بخش زیرساخت های ارتباطی این استان است.


مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از در دست اجرا بودن عملیات اجرایی 210 کیلومتر پروژه بزرگراهی در سطح استان خبر داد افزود : محورهای ایوان - ایلام، حمیل - ایلام، ایلام - مهران، مهران - دهلران، دهلران - اندیمشک از جمله شاخص ترین این پروژه ها است که برای اجرای این پروژه ها با کارفرمایان اعتباری بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال منعقد شده و مراحل کار اجرایی برخی از این محورها نیز با پشرفت فیزیکی مناسبی آغاز شده است.


میرجعفریان با اشاره به پیشرفت چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران گفت: این پروژه در سه قطعه به طول اجرایی ۸۵ کیلومتر با عقد قرارداد با پنج پیمانکار در بخش های مختلف و با اعتباری بیش از 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با پشیرفت فیزیکی مناسبی در دست اجرا است.


وی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا عملیات اجرایی مسیر سه راهی جندالله تا ورودی کنجانچم را به طول ۲۵ کیلومتر قبل از ایام اربعین امسال تکمیل و زیر بار ترافیکی برسانیم.


انتهای پیام/ه


چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.