سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود نخستین گروه زائران خانه خدا به کرمان

مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت : نخستین گروه زائران خانه خدا صبح امروز وارد کرمان شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قاسم‌زاده  مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: نخستین گروه زائران خانه خدا بامداد امروز صبح  وارد کرمان شدند.

مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان در این رابطه گفت: پرواز نخستین گروه زائران کرمانی ساعت 4:21 دقیقه صبح امروز در فرودگاه کرمان بر زمین نشست.

وی با بیان اینکه این پرواز حامل 259 نفر از حجاج کرمانی بود تصریح کرد: دو پرواز دیگر در ساعت‌های 15 و 22 و 10 دقیقه امروز به کرمان خواهند رسید.

 قاسم‌زاده با بیان اینکه در فرودگاه کرمان پذیرای 2 هزار و 911 نفر از حجاج ایرانی خواهد بود گفت: این حجاج از شهرهای مدینه و جده، با 11 سورتی پرواز ، در قالب 21 کاروان وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فردا و در دومین روز ورود حجاج کرمانی فرودگاه کرمان میزبان دو کاروان دیگر از حجاج است افزود: باقیمانده زائران براساس برنامه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد: حجاج بیت‌‌الله‌الحرام در بدو ورود توسط نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مرکز بهداشت مستقر در فرودگاه بین‌المللی کرمان، شامل یک پزشک و سه کارشناس بهداشت برای پیشگیری از بیماری‌ها و مراقبت‌های بهداشتی مورد تست سلامت قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/س

نخستین گروه زائران خانه خدا امروز صبح وارد کرمان شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.