سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

50 پروژه آموزشی تا ابتدای سال تحصیلی در استان کرمان افتتاح می شود

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: تا ابتدای سال تحصیلی جدید 50 پروژه آموزشی خیر ساز در سطح استان افتتاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش استان از پروژه مهر به عنوان نماد مدیریت و بهره وری نام برد و بر اجرای اصولی این پروژه با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی برای بازگشایی مطلوب مدارس تاکید کرد.


وی اظهار کرد: کارهای خوب و موثری در راستای بازگشایی مدارس در استان صورت گرفته و تقویم برنامه سالانه مدارس تدوین و قبل از شروع سال تحصیلی به مدارس ابلاغ می شود.


محسن بیگی با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی راهبرد اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان است، گفت: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان کرمان در حوزه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در کشور پیشگام بوده وموفقیت های بزرگی را در این زمینه در یکسال اخیر به دست آورده است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر ارزیابی فعالیت ها و برنامه های پروژه مهر ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد و از تشکیل تیم های ارزیابی پروژه مهر سال تحصیلی 97-96 در اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.


محمد محسن بیگی با بیان اینکه جشن شکوفه ها روز چهارشنبه 29 شهریور ماه جاری به صورت همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد گفت: آیین نمادین جشن شکوفه ها نیز همزمان با سراسر استان در دبستان دخترانه دوره اول آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار می شود.


وی از تهیه و توزیع 28 هزار و 3 بن کارت 60 هزارتومانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای تامین مواد غذایی مدارس شبانه روزی با همکاری مدیریت مناطق روستایی نهاد ریاست جمهوری در سال تحصیلی گذشته خبر داد.


محسن بیگی تصریح کرد: هزینه کتاب های درسی دانش آموزان بی بضاعت استان با ملغی بالغ بر 500 میلیون تومان نیز در راستای تحقق عدالت آموزشی در سال تحصیلی گذشته پرداخت شده است.


انتهای پیام/س

 

افتتاح 50 پروژه آموزشی تا ابتدای سال تحصیلی در استان کرمان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.