سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش صدا و سیمای قزوین در جشنواره‌ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی

چهار اثر رسانه‌ای ـ. تحقیقاتی صداوسیمای مرکز قزوین در بیستمین جشنواره‌ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها حائز رتبه برتر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، صدای این مرکز با تولید یک قطعه رادیویی کوتاه با موضوع بهداشت و سلامت به تهیه کنندگی حسین توسلی، به عنوان اثر برگزیده در بین آثار رادیویی رسیده به جشنواره دست یافت.

معصومی فر افزود: واحد پژوهش صداوسیمای مرکز قزوین هم با اثر تحقیقاتی «زندگینامه شهیدرقیه رضایی؛ شهید شاخص کشوری در سال ۹۵» با پژوهشگری  طاهره امینی در بخش جنبی بیستمین جشنواره‌ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها با موضوع دفاع مقدس حائز رتبه‌ی برتر شد.

وی اضافه کرد: در بخش راهبردی کاربردی نیز طرح تحقیقاتی «بررسی نقش رسانه استانی در توانمند سازی جوامع محلی روستا‌های استان قزوین» با پژوهشگری ناهید بهرامی شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: همچنین در بخش گویندگی خبر رادیو، مریم بامدادی شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

معصومی فر ضمن قدردانی از تلاش همکاران صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر افتخار آفرینی در بیستمین جشنواره‌ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها به سطح رقابت‌ها در این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این جشنواره نبوغ و خلاقیت برنامه سازان و همچنین نکته سنجی و ظرافت‌های بکار رفته در آثار رادیویی و تلویزیونی راه یافته به بخش نهایی حکایت از سطح بالای رقابت‌ها دارد که این امر بیانگر توانمندی و تخصص برنامه سازان رسانه‌ی ملی است.

انتهای پیام/

 

چهار رتبه برتر صدا و سیمای قزوین در جشنواره بیستم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.