سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافع روی تور ملی‌پوش والیبال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران

موسوی: كوچك‌ترين تعلل كار را سخت می كند/ ژاپن بستری برای جبران است

ملی پوش واليبال مردان ايران گفت: فرمول مسابقات به صورت لیگی است و كوچك‌ترین تعلل كه منجر به از دست رفتن امتیاز شود ممكن است جایگاه یك تیم درجدول رده‌بندی را با مشكل مواجه كند.

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی ایران در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی بزرگ قاره‌ها گفت: مسابقاتی مهم پیش روی ما قرار دارد كه تلاشمان این است بهترین نتیجه ممكن را در آن كسب كنیم. اهمیت این رقابت‌ها از دو جنبه مورد بررسی است، اول اینكه برترین تیم‌های جهان با هم رقابت می‌كنند و دوم نقش پررنگ نتیجه كسب شده در این مسابقات در رنكینگ فدراسیون جهانی والیبال است.

موسوی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران تا كنون موفق نشده است در این مسابقات روی سكو برود. این بار اما هدف ما تنها كسب سكو است و به همین دلیل هر بازی حكم فینال را دارد. فرمول این مسابقات به صورت لیگی است و كوچك‌ترین تعلل كه منجر به از دست رفتن امتیاز شود ممكن است جایگاه یك تیم درجدول رده‌بندی را با مشكل مواجه كند.

مدافع روی تور تیم ملی والیبال ایران درباره نتایج ضعیف والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 عنوان كرد: تیم ایران در ابتدای سال با بدشانسی زیادی مواجه شد و آسیب‌دیدگی برخی بازیكنان و همراهی نکردن برخی دیگر به دلایل مختلف موجب شد تیم نتواند با تمام پتانسیل خود در لیگ جهانی حضور پیدا كند ، البته برخی مسابقات را هم با نتایج خوبی پشت سر گذاشتیم كه نباید آن‌ها را نادیده گرفت. ما در اردبیل با عملكردی عالی به عنوان تیم نخست سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را كسب كردیم و اعتقادم این است كه تیم ایران روند خوبی را طی كرده است.

سید والیبال ایران در ادامه گفت: در تلاشیم با بازی‌های خوب و نتایج قابل توجه در ژاپن بتوانیم والیبال ایران را بار دیگر در سطح اول جهان مطرح كنیم. ما بعد از مسابقات انتخابی جهان اردوها و تمرینات خوبی را سپری كردیم و در شرایط خوبی قرار داریم.

او افزود: بازیكنان هم از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی هستند و هم از لحاظ بدنی مشكل خاصی ندارند. فعالیت‌های بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از انگیزه زیادی برای درخشش در ژاپن برخورداریم. هدف ما در درجه اول شاد كردن دل مردم كشورمان است. آن‌ها همیشه به والیبال لطف دارند و با موفقیت‌های ما شاد و با شكست‌هایمان غمگین می‌شوند.  باید دین خود را به این هواداران همیشگی‌مان ادا كنیم.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: این آخرین تورنمنت ایران در سال 2017 است و كسب نتیجه خوب در آن، از آن جهت برایمان مهم است كه می‌تواند پایان خوبی در این سال برایمان رقم بزند. امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و این قول را به مردم می‌دهم كه تمام تلاش خود را به كار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

سید محمدموسوی از شرایط تیم ملی در آستانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.