سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نرخ برخی محصولات دامی و کشاورزی

از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان نرخ برخی محصولات اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون10 هزار و 994 تن انواع اقلام شامل ذرت، جو، مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان توزیع شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون 3986 تن محصول ذرت شامل ذرت داخلی و وارداتی به ترتیب با قیمت هر کیلوگرم 720 و 700 تومان توزیع شده است و همچنین در این مدت 3057 تن محصول جو توزیع شده است که قیمت هر کیلوگرم جو 920 تومان بوده که محصول ذرت و جو بین تشکل‌های دامداری و مرغداری‌های استان توزیع شده است.

سلامات تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 3804 تن مرغ منجمد با نرخ 5300 تومان درب سردخانه توزیع شده که خوزستان بالاترین میزان توزیع را دارد و از این نظر مقام نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی از توزیع 147 تن گوشت گوساله منجمد در این مدت خبرداد و گفت: هر کیلوگرم ران گوساله با قیمت 23 هزار تومان، هر کیلوگرم سردست 22 هزار تومان و هر کیلوگرم گردن 21 هزار تومان عرضه شده است.

سلامات با بیان این‌که توزیع اقلام با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی استان انجام می‌شود، اظهار کرد: توزیع این اقلام همچنان ادامه دارد و هر چقدر که نیاز بازار باشد آمادگی برای تامین و توزیع آن از سوی شرکت پشتیبانی امور دام وجود دارد.

انتهای پیام/م

آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای تامین نیاز بازار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.