سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به‌کار ششمین جشنواره «فیلم سبز» در استان

ششمین جشنواره «فیلم سبز» در محل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  ششمین جشنواره «فیلم سبز» در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم در محل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست آغاز بکار کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: ششمین جشنواره «فیلم سبز» تا روز 24 شهریورماه از از ساعت 8 صبح تا 14 دایر با بلیط رایگان برای علاقمندان دایر است.

سید اسدالله هاشمی از اکران فیلم " محیط‌بان دنا" به کارگردانی شریف اسلامی در این جشنواره خبر داد و افزود: 140 فیلم خارجی و ایرانی در ششمین جشنواره «فیلم سبز» اکران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای فرهنگ زیست محیطی مهمترین هدف جشنواره فیلم سبز است، عنوان کرد: نبود آگاهی زیست محیطی و به دنبال آن پایین بودن فرهنگ زیست محیطی در جوامع محلی از جمله مهمترین مسائل و مشکلات پیش روی اداره کل محیط زیست است.

هاشمی تاکید کرد: به طور حتم صیانت و حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و عزم جدی اقشار مختلف مردم بوده تا در این صورت بتوانیم این سرمایه ملی را سالم تحویل آیندگان دهیم.

 

انتهای پیام/ش

ارتقای فرهنگ زیست محیطی مهمترین هدف جشنواره فیلم سبز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.