سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلایی که سایپا سر مدافع لیگ برتری آورد

مدافع تیم فوتبال سایپا با مشکلات مختلفی در این تیم مواجه شده است.

سعید لطفی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره به توافق نرسیدن با باشگاه خونه به خونه بابل اظهار داشت: پس از اینکه علی دایی نام من را در فهرست نفرات مدنظرش قرار نداد، 2 پیشنهاد از تیم های سیاه جامگان و سپیدرود دریافت کردم اما قصد جدایی از سایپا را نداشتم تا اینکه جواد نکونام پیشنهاد داد به خونه خونه بابل بروم. برهمین اساس نکونام با مسئولان باشگاه سایپا صحبت کرد و آن ها هم اعلام کردند در صورت انتقالم به خونه به خونه حاضر هستند مطالبات فصل گذشته و بخشی از قرارداد امسالم را پرداخت کنند.

او ادامه داد: 200 میلیون از مبلغ قرارداد فصل گذشته ام را طلبکارم و با توجه به اینکه تاکنون با سایپا قراردادم را فسخ نکردم می توانستم مانند سایر بازیکنان این تیم پول امسالم را هم بگیرم. از طرفی مطمئن بودم از رفتن به تیم دسته اولی خونه به خونه ضرر نمی کنم چراکه اطمینان زیادی به جواد نکونام و تیمش داشتم و بدون شک آن ها می توانند امسال به لیگ برتر صعود کنند. برهمین اساس به مدیران سایپا اعلام کردم برای امسال پولی نمی خواهم چراکه زحمتی برای این مبلغ نکشیدم. هرچنداین پول حقم است و آن ها می دانند چه مشکلاتی برای من به وجود آورده اند. اگر از همان روز اول نقل و انتقالات، مسئولان سایپا صداقت داشتند و برای من مشکلی به وجود نمی آوردند با تیم های لیگ برتری قرارداد می بستم. با این حال باشگاه سایپا زیر قولش با من زد و اعلام کرد تنها 40 میلیون از قراردادم را پرداخت می کند.

لطفی افزود: جالب اینجاست سایپا برای پرداخت همین 40 میلیون هم حاضر نبود به من پول نقد یا چک بدهد و اعلام کرد تنها تفاهم نامه امضا کنیم که چنین کاری انجام نمی دهم چراکه با این کار هیچ پولی دستم را نمی گیرد. برهمین اساس به مدیران سایپا گفتم تا پایان فصل در این تیم می مانم و کل پول قرارداد 2 ساله ام را می گیرم.

مدافع سابق تیم نفت تهران درمورد دریافت مطالباتش از باشگاه نفت طلاییه اظهار دشت: طبق صحبتی که بیژن تاجیک داشتم قرار است مالکان جدید باشگاه نفت برای پرداخت مطالباتم به من زنگ بزنند. امیدوارم این اتقاق رخ بدهد چراکه در زمان مالک قبلی باشگاه نفت با وکیلم صحبت کردم تا درصورت دریافت نکردن مطالباتم، از این باشگاه به AFC شکایت کنم.

انتهای پیام/

وضعیت سعید لطفی در باشگاه سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.