سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 4 هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در همدان

رئیس هیات ژیمناستیک استان همدان از فعالیت 4 هزار ورزشکار در این رشته ورزشی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی جعفری  رئیس هیات ژیمناستیک استان همدان در حاشیه برگزاری جشنواره اوقات فراغت و مدارس ژیمناستیک استان، گفت: 4 هزار ورزشکار در رده‌های سنی مختلف و در هر دو بخش آقایان و بانوان زیرنظر هیات ژیمناستیک فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 500 نفر در شهر همدان و مابقی در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: خوشبختانه مربیان بسیاری خوبی در همدان فعالیت می‌کنند به گونه‌ای که هم اکنون 50 مربی دارای کارت درجه بین‌المللی 3 در هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند که 30 مربی در بخش آقایان و 20 مربی در بخش بانوان در این بخش فعال هستند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان همدان با بیان اینکه هم اکنون تمام هیات‌های ما در شهرستان‌ها فعال هستند و برنامه‌های جاری خود را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: هیات ژیمناستیک در 9 شهرستان استان همدان و دو بخش مریانج و سامن فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند در سطح استان به این رشته بپردازند.

وی استقبال خانواده‌ها را از ورزش ژیمناستیک در فصل تابستان بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: هر ساله نونهالان و نوجوانان زیادی وارد رشته ژیمناستیک می‌شوند و ما سعی داریم با استعدادیابی این نفرات، شرایط رشد و قهرمان‌پروری آنان را فراهم کنیم.

جعفری هدف از برگزاری جشنواره‌ها را توسعه همگانی ورزش ژیمناستیک و ایجاد انگیزه برای جذب و شناسایی نخبگان ژیمناستیک بیان کرد و گفت: روند رو به رشد ژیمناستیک همدان به دلیل وجود زیرساخت‌های مناسب و برگزاری دوره‌های آموزشی و توجه به رده‌های پایه بوده است.

وی در پایان گفت: تجربه نشان داده ورزشکارانی که در فعالیت‌های آموزشی ژیمناستیک شرکت کرده‌اند دارای تمرکز بیشتر، مهارت‌های ارتباطی بالاتر و مهارت‌های حل مساله بهتری هستند.

انتهای پیام/خ

فعالیت ورزشکاران در رشته ژیمناسیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.