سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه روز سوم فوتبال دانش آموزان آسیا

برنامه سومین روز "مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا"در شیراز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سومین روز از مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا امروز با ۲ بازی در شیراز پیگیری می‌شود که در یک بازی تایلندی‌ها و اندونزی‌ها به رقابت باهم می‌پردازند و در بازی دیگر هندوستان به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

در رقابت‌های فوتبال دانش آموزان آسیا که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شده از ساعت ۱۵ تیم‌های تایلند و اندونزی در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند، همچنین از ساعت ۱۷:۱۵ نیز تیم‌های هندوستان و کره‌جنوبی در ورزشگاه حافظیه شیراز با هم به رقابت می‌پردازند.

بر اساس جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز تا پایان روز دوم مسابقات و در گروه یک اندونزی، تایلند و فارس "ایران‌ب" به ترتیب با ۶، ۳ و یک امتیاز نخست تا سوم هستند.

در گروه ۲ نیز به ترتیب تیم‌های چین، ایران و مالزی با ۳، ۳ و بدون امتیاز جایگاه نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

در رقابت‌های فوتبال دانش آموزان آسیا، ۲۷۰ فوتبالیست در قالب ۹ تیم در ورزشگاه‌های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می‌کنند و دیدار ن‌هایی این مسابقات ۲۴ شهریورماه امسال برای تعیین تیم قهرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برنامه های سومین روز "مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا"

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.