سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای پیدا کردن کودک رودباری

فرماندار رودبار جنوب از انجام عملیات گسترده برای پیدا کردن کودک پنح ساله در این شهرستان خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب از حضور تیم های امداد و نجات جهت پیدا کردن پسربچه مفقود شده در این شهرستان خبر داد .
فرماندار رودبارجنوب بیان داشت : بر اساس خبرهای دریافتی از اهالی روستای چاه بهمن در بخش جازموریان مبنی بر مفقود شدن پسر بچه ای ۵ ساله ، ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبارجنوب افزود:فرد گمشده که به همراه سایر اعضا خانواده خود از منزل خارج شده بود، در محل توقف خانواده ،از سایر همراهان خود جدا شده و عملیات جستجو خانواده و اهالی روستا تاکنون بی نتیجه مانده است .
ناوکی همچنین افزود:براساس برنامه ریزی های انجام شده و ارتباط با مرکز استان و شهرستان های همجوار ،عملیات جستجو به صورت گسترده، از ساعت 5بامداد باحضور بیش از 400نفر آغاز شد .

وی گفت :این گروه 400نفره که کار جستجو را انجام دادند که شامل نیروهای امدادی هلال احمر،یگان تکاوری ، بسیج و نیروی مردمی است.
ناوکی افزود:نتایج جستجوها تاکنون منفی بوده اما کماکان پیگیر بدست آوردن اطلاعات جدید، جهت دستیابی به وضعیت زنده بودن یا فوت شدن فرد مفقودی هستیم .
ناوکی درپایان از حضور چشمگیر و خودجوش مردم وهمت بلند اهالی روستاهای دهستان کوهستان مبنی بر همکاری در جهت جستجو تقدیر کرد و گفت:همراهی و مساعدت مردم همیشه گره گشای مشکلات بوده است .
انتهای پیام/ی

گم شدن کودک رودباری در کوهستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.