سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکری: جام حذفی جام اراده هاست/ شگفتی ساز می‌شویم

مربی تیم سیاه جامگان گفت: دوست دارم خاطره فینال جام حذفی سال 1384 را با تیم ابومسلم و شخص اکبر میثاقیان دوباره در تیم سیاه جامگان زنده کنیم.

رمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد پیروزی تیم سیاه جامگان مقابل برق شیراز اظهار کرد:بازی سختی بود. تیم‌های دسته اولی حریفان قدرتمندی هستند. در نیمه اول بازیکنان حرف را خوب گوش کردند و ۳ گل زدیم. اما در نیمه دوم نتوانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم و در  نهایت یک گل دریافت کردیم.

 او ادامه داد:جام حذفی، جام اراده‌ها است. تیم پایین‌تر همیشه برای اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد تلاش می‌کند و تیم لیگ برتر برای حفظ جایگاه خود وارد این مسابقات می‌شود. تیم برق شیراز تیم بسیار خوبی است و در نیمه دوم بازی پایاپایی را مقابل ما به نمایش گذاشت.در مجموع بسیار خوشحالم که توانستیم این بازی دشوار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.همچنین در این بازی تصمیم گرفتیم از بازیکنان با تجربه و جوان در ترکیب تیممان استفاده کنیم و خدا را شاکرم که آنها توانستند با نمایشی تحسین بر انگیز بازی را به پایان برسانند.شک نداشته باشید تیم ما با توجه به داشتن چنین بازیکنان توانمندی قابلیت صعود به مراحل بالاتر این رقابت ها را داراست و مطمئن باشید در مراحل بعدی می توانیم برای سایر تیم ها دردسرساز شویم.

مربی سیاه جامگان در پایان درباره حذف بیشتر تیم های لیگ برتری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی افزود:این مسئله نشان می دهد که نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و باید با قدرت در این رقابت ها ظاهر شد.به طور مثال چه کسی فکر می کرد  تیم های لیگ برتری پیکان،ذوب آهن،سپاهان،سپید رود رشت و پارس جم جنوبی در همان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از گردونه مسابقات کنار بروند. این نخستین بازی ما در جام حذفی بود و بازی سختی داشتیم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با پیروزی این بازی را تمام کنیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی در جام حذفی هم با همین کیفیت بازی کنیم.در ضمن باید بگویم دوست دارم خاطره فینال جام حذفی سال 1384 را  با تیم ابومسلم و شخص اکبر میثاقیان دوباره در تیم سیاه جامگان زنده کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی سیاه جامگان پس از برتری مقابل برق شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.