سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار عیدانه مجمع نمایندگان گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان

مجمع نمایندگان گیلان در روز عید سعید غدیر خم با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ این دیدار عیدانه پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از نمایندگان مردم گیلان درمجلس شورای اسلامی در بیت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار شد و ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر در خصوص توسعه هرچه بیشتر استان و بهره گیری از مدیران توانمند بومی گیلان در سطح کلان استان بحث و گفتگو شد.

در این دیدار عیدانه محمد حسین قربانی رییس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: توسعه همه جانبه استان و بهره گیری از مدیران بومی در سطح استان، یکی از تاکیدات آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و مجمع نمایندگان است.

قربانی با اشاره به اینکه تغییر مدیران ارشد استان و انتخاب مدیران غیر بومی امروزه یکی از دغدغه مردم و مسوولان استان است افزود: با حمایت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و مجمع نمایندگان استان در تلاشیم تا از توانمندی های مدیران بومی در سطح کلان مدیریتی بهره گیریم.

وی با بیان اینکه استان گیلان مستعد توسعه همه جانبه و نیروهای توانمند است به بیانات روز گذشته آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در نماز جمعه مبنی بر انتخاب مدیران بومی اشاره و تصریح کرد: مجمع نمایندگان گیلان با حمایت های ویژه آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان با همه قوا درتلاش است تا مدیران ارشد بومی برای استان انتخاب شود.

 

انتهای پیام/م.ع

دیدار جمعی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.