سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد

مجموعه فرهنگی و آموزشی در نایین افتتاح شد

مجموعه فرهنگی و آموزشی امام حسن مجتبی (ع)دارالقرآن کریم شهرستان نایین افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم ،لزوم وجود مراکز فرهنگی و قرآنی را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و باید به رکن اصلی آموزش قرآن تبدیل شود.

وی گفت : خادم و بانی مرکز قرآنی از امتیازهای ویژه ای برخور دار است و آن از مصداق بارز شجره طیبه می باشد.

حجت الاسلام حشمتی بیان کرد : همه ما به عنوان خادم قرآن موظف به تعمیم ، تعمیق شناخت و ایمان به قرآن در آحاد جامعه هستیم باید با ارتباط و انس مستمر بتوانیم در تحقق مضامین آیات قرآنی کوشا باشیم.

وی با اشاره به آیه اَصلُها ثابِتٌ وَ فرعُها فِی السَّماء بیان کرد : مراکز قرآنی چیزهایی است که برای پیشرفت ، تکامل و ثمردهی هرچه بیشتر شجره‌ی طیّبه لازم است.

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد : شجره طیبه که در قرآن مثال می زنند اصلوحا ثاب و فرعوا فی السماء است به نظر من هر کدام از این بناهای خیری که در کشور انجام می شود.

وی در پایان ضمن تشکر از خیرین و مردم در احداث مرکز قرآنی عنوان کرد : کمک هایی که توسط مردم انجام می شود باید منشا تحول و اتفاق در مراکز فرهنگی و آموزشی باشد

گفتنی است این مرکز فرهنگی و آموزشی با اعتبار بالغ بر 10میلیارد ریال ازسوی خیرین و کمک های مردمی در زمینی به مساحت 1000 مترمربع با زیربنای 700 در 2 طبقه 8 کلاسی بنا شده که سالن اجتماعات ، اتاق بازی کودک ، امور اداری ، نمازخانه از جمله امکانات این مرکز می باشد.

اجرای زیبای استاد حامد شاکرنژاد حافظ قرآن و قاری بین‌المللی قرآن کریم ، تجلیل از خیرین و مسئولین امر از برنامه های مراسم افتتاح مرکز آموزشی بود.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح مجموعه فرهنگی و آموزشی در نایین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.