وی افزود: برای بهبود سطح فعالیت های مدارس بر برخوردهایی حمایتی متمرکز شدیم تا با اتخاذ این رویکرد سطح آموزش در مدارس را ارتقا دهید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در مدارسی که از سطح میانگین پایین تر هستند علت یابی این مساله را مورد توجه قرار داده ایم و برای رفع مشکلات برنامه ریزی می شود.
زرافشان تصریح کرد: ضعف در عملکرد گاهی ناشی از عوامل محیطی، نیاز به مشاوره برای دانش آموزان یا خانواده های آنها و مواردی از این قبیل است که باید بستر لازم برای رفع مشکل فراهم شود.
وی بیان کرد: به عنوان مثال در منطقه ۱۶تهران علت یابی برای ارتقای عملکرد مدارس انجام شد و برای حل مشکل افت نمره با بهره گیری از مشاوره این چالش رفع شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: به طور کلی نسخه واحدی برای تمامی مدارس نداریم و بنابر شرایط، راه حلی برای ارتقای کیفیت مدارس دولتی در نظر گرفته میشود.
انتهای پیام/