سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد‌های خبری روزشنبه ۱۸ شهریور در آذربایجان غربی

رویداد‌هایی که امروز ۱۸ شهریور ماه در آذربایجان غربی خبری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛برگزاری آئین جشن و سرور به مناسبت عید غدیر خم در سراسر استان از رویدادهای خبری امروز /شنبه/ هجدهم شهریور در این استان مرزی است که به رنگین کمان اقوام و ادیان شهرت دارد.
همچنین برگزاری جشنواره انگور در مجتمع گردشگری چی چست ارومیه و ادامه رقابت های مسابقات والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه از دیگر رویدادهای خبری امروزی شنبه هجدهم شهریور در آذربایجان غربی است.
امروز / شنبه 18 شهریور / تیم های آذربایجان شرقی با اردبیل، توابع تهران با اصفهان، تهران با قزوین و آذربایجان غربی با مازندران رقابت می کنند.
در این رقابت ها جوانان والیبالیست 10 استان شامل آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان حضور دارند و به مدت یک هفته در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با هم به رقابت می پردازند.
این مسابقات در 2 گروه پنج تیمی در حال برگزاری است که در گروه یک تیم های آذربایجان غربی، تهران، فارس، قزوین و مازندران و در گروه 2 نیز تیم های توابع تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، اردبیل و اصفهان قرار دارند. 

انتهای پیام/م

رویدادهای خبری امروز شنبه 18 شهریور در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.