سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه دهدشت

غیرانسانی بودن اقدامات اخیرعلیه مسلمانان در میانمار

امام جمعه دهدشت گفت: کشتار مسلمانان بی‌گناه میانمار توسط افراد قسی‌القلب و وحشی رفتاری کاملا غیر انسانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   حجت الاسلام سید نصیر حسینی  امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر گفت: برکت ایران اسلامی به وجود فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) است.

حسینی افزود: اعتقادات استوار دینی و اسلام ناب محمدی ایران اسلامی به برکت این امامزادگان است.

وی به شهادت دومین شهید محراب آیت الله مدنی به دست منافقان در سال 1360 اشاره کرد و گفت: منافقان فرزندان استکبار هیچ وابستگی و علاقه ای به این خاک و کشور ندارند به همین دلیل به این اقدامات وحشیانه دست می زنند.

حسینی افزود: منافقان نطفه ی شیطان و استکبار هستند که در نهایت خشونت و قساوت به جنایت های بی رحمانه ای اقدام می کنند.

امام جمعه دهدشت به پیروزی های جبهه ی مقاومت اشاره کرد و گفت: اثر گذاری خون های پاک مدافعان حرم و شهید حججی ها در جامعه کاملا محسوس است.

حسینی افزود: داعش در عراق و سوریه به کمک بسیجیان و ایثارگران مدافع حرم در حال نابودی است و اگر کمک های ایران نبود به طور قطع داعش امروز در بغداد خیمه زده بود و حکومت می کرد و به کشتار بیرحمانه خود ادامه می داد.

وی ضمن اعلام محکومیت کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار، گفت: این واقعه ی تلخ در تاریخ لکه ننگی برای حامیان و بانیان آن خواهد ماند چرا که این کشتار قلب همه انسان‌ها را به درد آورده است و تاسف بارتر از آن سکوت جامعه بین المللی است.

وی افزود: آمریکا و این مدعیان حقوق بشر کجا هستند که نه تنها محکوم نمی کنند بلکه به مسئولان میانمار جایزه صلح نیز اهدا می کنند.

حسینی گفت: ما به دنبال دفاع از مسلمانان مظلوم جهان و دفع شرارت ها هستیم.

 

انتهای پیام/ش

مدعیان حقوق بشر کجا هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.